Det är ju SÅ roligt :P

ONE MORE!

Personlighet? Glad, drömmande och envis!

En miljon kronor, vad skulle du göra? Resa, slösa en del. Men även spara!

Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Först baren, sen dansgolvet :)

Dokusåpa? I love them!! :P

Bär du glasögon eller linser? Yes, båda! Beror på vilket humör jag är på.

Är märkeskläder viktigt? Inte för mig, nej!

Fuskat på prov i skolan? Ofcourse :P

Tatuering/Piercing? 4 tatueringar och en piercing. Snart en piercing till, om jag vågar :P

Vill du gifta dig? Ja.

Vill du ha barn? Ja.

Vilka länder har du besökt? Sverige, Norge, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Holland, Beligien, Turkiet, Tunisien, Spanien, Sri Lanka, Egypten, Malta och snart Grekland.

Bra på att laga mat? Sissådär.

Vad har du för klädstil? Det som jag tycker ser bra ut!

Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jo, det var väl bra. Men ibland skulle jag tycka det var skönt om man fortfarande fick röka inne!

Favoritglass? Polka :)

Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag gör nog det! På ett eller annat sätt.

Vill du gå ner i vikt? Japp

Tycker du om sushi? Nej, usch!

Har du varit deprimerad? Ehm, JA!

Morgon eller kvällsmänniska? Kvälls.

Tror du på livslång kärlek? Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0