Grekland rapport! :)

Yes, då var jag hemma igen! Eller varit hemma sen i söndags men har inte orkat sätta mig ner och skriva bara!

Har haft en underbart skön vecka. Hotellet var inte jättefint, och det var en bit till både stranden och "stan" men vad gör det när man är på semester? Var inte på stranden så jättemycket, då vattnet "bara" var 23 grader. Men det är fasen kallt om det är cirkus 65 i solen! Så vi hängde mest vid poolen! Så skönt så :) Och NEJ, jag är inte brun!
Hade tänkt att jag skulle lägga in lite bilder från resan men kom på lika fort att jag var och lämnade in min jävla skit kamera på expert tidgare idag! Min födelsedag i lördags firades på en jättemysig restaurang nere på stranden. Borden stod alltså på stranden :) Hur mysigt som helst! Firade tillsammans med våra nyfunna Motalakompisar. Anita 53, Susanne 46, Johan 35 och Sofie 27 :) Hur roliga som helst! Umgåtts en hel del med dom. After becah och after pool varje dag minsann :P Ja, en skön resa helt enkelt. Men med alldeles för mycket uteliggarkatter för min smak :(

I söndags somnade jag som en stock och igår var jag hos min morfar som fyllde 82 år. Han börjar bli gammal gubben, även om det inte syns! Saknade Lollo, tomt utan honom :( Robin följde med mamma och Pelle och plockade svamp. Har inte stekt den än, men snart så!

Idag har jag bara umgåtts med Emma typ. Handlat, vart en sväng på stan, kollat på fotboll i Mjölby och självklart kollat på "So you think you can dance" För övrigt hade Micke (Robins låtsaspappa) spelat in åt mig när jag var borta :)

Nu ska jag hugga tag i en bok. Har läst ut tre stycken på en vecka i Grekland... :)
Bilder kommer när asen på Expert fixar min kamera!

Hajj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

antligen ett livstecken! jag borjade bli orolig :) ni verkar haft det urmysigt!!! kommer du och halsar pa mig pa gran c i host? PLEASE. puss.

2007-08-22 @ 00:05:08
Postat av: John

Memlis jag har väntat på ett inlägg i flera dagar nu. Bra att det äntligen kom.

2007-08-22 @ 10:09:44
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0