Hellyckad kväll!

Började kvällen hemma hos mamma och pappa! Fika, grillat och trevligt sällskap! Mormor, morfar, farmor, farfar, Anki, Bosse, Peter, Magnus, Robin, mamma, pappa och jag! Drack några cider där hemma, pappa drog fräckisar och mamma blev ganska på lyret hon också. Trodde verkligen hon skulle följa med mig ut där ett tag. Det hade varit riktigt skoj :) Men det slutade med att hon stannade hemma i alla fall! Jag tycker så mycket om min mamma. Hon är härlig.
Åkte in till stan och mötte upp John, Bengan och Maria! Det var riktigt mycket folk på hugo och jag hade verkligen en toppenkväll. Inte haft så roligt på väldigt länge! Träffade nya och gamla ansikten! Satt och pratade en stund med Tompa, lite gamla minnen oså. Det är alltid skoj! Sen träffade jag Jonte, som jag inte träffat på hur länge som helst. Det var verkligen jätte jätte kul att se honom igen! Han var lång :P Han slutade i våran klass i 7:an och flyttade till Stockholm. Jag har inte sett honom många gånger sen dess! Så det var verkligen kul!
Fulast var i alla fall personen som hade rosa foppatofflor på sig... :P Eller vad säger du Janni? ;) haha
Gick hem strax innan två i sällskap av Conny. Ville inte gå hem själv ju! 


                 
                       


Idag mår jag kanon! Bakismage har jag som vanligt :P Men det kan man leva med! Ska in till stan men Rebecca snart och senare idag ska jag träffa Emma som ska hjälpa mig med mitt hår.

out.

Kommentarer
Postat av: John

Ja Memlis man har INTE sådana tofflor och absolut INTE ute..

2007-08-09 @ 14:59:18
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0