hos Mickis!

Daen startade med att Emma ringde och väckte mig klockan NIO och ville jag skulle följa med henne ut o gå. Orkade jag? NEJ :P Följde däremot med henne in till Lkpg en stund senare. Jag var på Viking och skulle beställa dit, så på måndag ska jag dit. Nervöst. Oså beställde jag en ny telefon som jag också ska hämta på måndag!

Eftermiddagen spenderades ute på gräsmattan tillsammans med Emma. Och nu är vi hos Mickis och Joline. Vilket litet charmtroll hon är alltså! Herregud! I love her :)

Tillaka till buset!

hej hej

Kommentarer
Postat av: caroline

fan jag måste med beställa tid, vad ska du göra? piercing? tattoo??

2007-08-24 @ 21:19:35
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se
Postat av: Emelie

Carro - Man behöver inte beställa tid längre. Iaf inte när du ska pierca dig. Det är bara drop in! Jag ska, om jag vågar, pierca tungan!

2007-08-24 @ 23:32:40
URL: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0