jobbelijobb!

                                                    image39

Jobb idag med, som jag inte hade räknat med! Oså ringde Karin för fem minuter sen och undrade om jag kunde jobba i morgon också. Så det är bra! Jag måste ju eftersom ingen annan kan! Men skulle gärna vara ledig på lördag, eftersom vi måste åka tiiiidigt på natten till söndag! Planet gick vid åtta-tiden tror jag!

Funderade på måndagsklubben ikväll, men nu blir det ingenting eftersom jag jobbar i morgon. Kanske skulle festa till det lite på onsdag. Måste ju säga hejdå till Bengan ordentligt innan jag åker. För sen flyttar hon :( I´m gonna miss her! Så får hoppas hon vill ses på onsdag och gå ut kanske? ;) Får ringa henne sen!

Jag saknar Kotten! Och när vi pratar på telefon blir det alltid kortkorta samtal för nån av oss gör alltid nånting så vi måste lägga på :( Hon åker till Alanya samma dag som jag åker till Grekland. Sen SKA jag ner och hälsa på henne, och där med basta!

back to the book!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0