kålpudding

Då gör vi ett nytt försök!

Mamma och pappa varit här med mat förut. Mormor och morfar var med också. Det var kul för det var så himla länge sen jag träffade dom :( Vi ska fira min födelsedag på onsdag, så då får jag träffa dom igen :)

Jag har lite funderingar på att skaffa ett mobilabonnemang. Nu sitter jag med ett förbaskat kontantkort som är svindyrt. Jag ringer ganska mycket, som dom flesta kanske vet. Och jag är en hejjare på att skicka sms. Så nu funderade jag på om jag skulle skaffa ett Comviq Fastpris. 499:-, och då ringer, sms:ar och mms:ar man hur mycket man vill! Eller ja, 3000 minuter (50 timmar) i månaden. Jag ringer ganska mycket mobil från hemtelefonen eftersom det är så förbannat dyrt från mobilen. Jag kommer ju helt klart sluta ringa onödiga samtal på hemtelefonen, kanske sluta ringa från den helt. Så det kommer nog jämna ut sig. Jag kommer nog tjäna på att ta det här abonnemangen, även fast det är ganska så dyrt.
Jag har även hittat en mobiltelefon som jag vill ha, min håller på att säga ifrån nu. Batterierna håller knappt en dag och den blir arg på mig lite då och då. Den är ju faktiskt typ 3 år gammal.
Det är en Nokia 7390 jag vill ha. Med lucka självklart :) 3 megapixelkamera, det är bra ju :) O radio o grejjer, jag kan inget om sånt men den är fin! Eller vad tycker ni? 



                               image35




Annars sitter jag här på kontoret och läser Chansen. Försöker prata med "Tandställningen" på MSN men han är helt otroligt seg.
Pratar med Emma (från Umeå) också och vi har riktigt stora planer :P Trisslott nästa!

out.

Kommentarer
Postat av: John

Min kompis har en sådan och det är den bästa hon har haft säger hon.

2007-08-03 @ 16:36:12
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0