klart!

Så, då var allt klart. Robin ligger och sover fortfarande. Jag har inte sovit nåt, men får sova i bilen och på planet sen. Jag kör första biten när jag inte är så jättetrött.
Var och sa hejdå till Bengan förut, hon ska ju flytta när jag är borta :( Till Värnamo! Inte så himla långt, men ändå! Men hon fåt allt ta och komma hem ganska ofta oså kan ju vi faktiskt åka dit också!

Jahapp, antar att jag inte kommer blogga nångång under tiden jag är i Grekland. Men det är ju faktiskt bara en vecka! ;)

Ses om en vecka då mina vänner.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Bengan=)

Hej vännen=)
Tack för sms det var jättekul att du hörde av dig=) Det är bara bra med mig här hihi Hur har du haft det då?
Puss

2007-08-20 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0