mys i tjällmo!

Igår efter jobbet åkte jag ut till världens ände, Tjällmo! Det är ett ställe jag verkligen INTE skulle bosätta mig i frivilligt. Herregud vilken håla :P
Men vi hade mysigt i alla fall! Sara, Signes kusin, kom dit också. Det var skoj för det var jättelänge sen jag träffade henne med! Vi åt tacos, spelade yatzy och snackade en massa skit! Åkte ut till Signes mamma och hälsade på. Tog även en sväng förbi Håkan där alla grabbarna höll hus och hade grabbkväll! Verkligen jättekul att träffa dom också!
Nu börjar Signe få lite mage, och hon mår illa på mornarna! Hon går snart in i vecka tolv. Det kommer inte dröja länge förrns det syns riktigt rejält :) Jag tror det blir en liten tjejja, en liten Vilja!  

Jag längtar tills jag ska åka o festa med Moa i örebro.
Får bli efter Grekland! Det är bara en vecka kvar, idag, tills vi ska åka :) Det ska bli såå skönt!

Nu ska jag ta tag i boken igen. Jag bara älskar Jackie Collins, hon är grym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0