Mys med Bettan!

Nu har jag haft lite kalas. Jörgen och Signe, Linda, Jocke och Leo, Moa och Anton, Emma och Bettan har varit hos mig för en liten fika! Men jag hade missat att smörja formen jag gjort kladdkaka i...Oups! Men den var god ändå :)
När foket hade lämnat mig var Bettan kvar och vi drog oss in till stan. Först hamnen och en grekisk sallad och sen med eller utan för att träffa Bettans karl Niklas!

I morgon ska jag nog sova lite längre, men fasen det vore skönt att promenera tidigt i morgon också. Men då kommer jag vara alldeles för trött när jag ska ut på partaj i morgon kväll... Hmmm! Får se när jag vaknar helt enkelt!

Nu ska jag nog sova, jag har verkligen verkligen vänt på dygnet! Känns bra!

puss typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0