pust!

Jaha, på jobbet...igen :P Oså ringde Karin och frågade om jag kunde jobba i morgon, IGEN! Men som sagt, det är pengar och jag måste! Blev lite knas bara för vi skulle fira min födelsedag med släkten i morgon så då får vi skjuta fram det några timmar! Sen ska jag ut med Bengan, John och gänget! :) Ska bli kul, kanske till o med ska bli lite fuller! Det var LÄNGE sen :) 

Idag är det tisdag, och jag älskar numera tisdagar! Oså kollade jag i tidningen och såg att idag börjar "So you think you can dance" 21:55 istället. Och det slutar 23:40. Ett långt avsnitt :) Carro, hoppas du läser det här innan så du vet att det är ändrade sändnngstider :P

Ska grejja lite här nu oså, be back later!

Kommentarer
Postat av: caroline

okeeeeey, tur jag kikade in här :)

2007-08-07 @ 16:12:48
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0