Skänninge marken och jobb!

Igår åkte jag och Rebecca in till Skänninge marken. Hon har inte varit där sen hon var bebis, knäppo! Strosade runt, köpte lite nougat och remmar. Jag gick även mot mig själv och köpte ett par "Foppa tofflor". Jag har hela tiden sagt att jag aldrig skulle sätta på mig ett par sånna. Men nu vet i tusan om jag nånsin kommer kunna använda några andra skor :P Dom är ju sååå himla sköna! Men fula, som stryk!
På kvällen igår var vi hos Mathilda, Robins kusin, som fyllde 20 år. Grattade henne, fick mat och fika :)
Åkte sedan hem för att kolla på "So you think you can dance" Störande där i slutet när en kille skulle röstas ut. För jag hade sett på hemsidan att han åkte ut... Men tur att det var han och inte Dominic iaf :)

Idag jobbar jag. Började tio, slutar sex! Signe ska komma och hälsa på mig sen. Hon skulle egentligen kommit nu, men så upptäckte hon att Jörgen hade tagit bilen. Den jäveln! :P
Oså kommer mamma in med mat snart :) Mumma!

Har fått mina Jackie Collins böcker nu med. Sex stycken. Så nu har jag att läsa ett bra tag framöver. Har redan börjat med "Chansen". Och nu kan jag inte sluta... Precis som med dom andra böckerna jag läst av henne! Så nu kommer jag nog vara utan liv ett bra tag framöver :P hehe

                                         image32

out.

Kommentarer
Postat av: John

Emelie jag är besiken på dig...
Hur kunde du köpa tofflorna?

2007-08-02 @ 14:45:26
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0