Stress stress stress

Blivit dåligt med bloggande dom senaste dagarna! Jag ber om ursäkt. Men nu tänkte jag skriva ett inlägg eftersom jag inte har tusen andra saker att göra... yeah right! Har inte packat än, och vi åker ikväll. Börjar få lite smått panik!
Men nu har vi städat lägenheten iaf, men diskningen är inte klar än. För jag stod där snällt och diskade och helt plötsligt blev det översvämning. Så nu kan jag inte diska mer. Ska hämta nån mojäng hos papps sen så vi kan laga läckan!

Åker inatt vid 2 tiden så vi har god tid på oss att parkera oså. Guud vad skönt det ska bli. Men jag kommer vara kräfta. Men det är det värt!

Nu ska jag grejja här.
Skriver innan vi åker sen!
Hajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0