tjällmo ikväll!

Sitter på jobbet, igen! Men nu är det helg och korta dagar! Bara 12-16. Skönt :)
Ikväll, efter jobbet, ska jag ut till Signe i Tjällmo. Vi ska ha en tjejkväll och mysa! Var så himla länge sen vi umgicks. Så jag sover där inatt och åker direkt till jobbet i morgon!

Vilket härligt väder det är ute. Känner direkt hur humöret stiger när solen skiner :) Synd att jag jobbar bara :( Men men, sånt är livet! Jag ska ju faktiskt till Grekland om en vecka. Där lär det ju vara sol. Jag ska pressa och hoppas på att bli lite brun!

Åh, jag hittade mitt älskade halsband. Eller rättare sagt, Robin hittade det! Jag som tyckte jag hade letat så noga. Men han hade hittat det under lampan på hallbyrån. Där hade jag tydligen inte letat :P

"Chansen" igen nu då, den är så spännande! Jobbigt bara att det är boken innan "´Lucky", som jag redan har läst. Men det är ju kul att få en bakrund på personerna som är med i den boken. Just tusan, måste lämna tillbaka dom böckerna till John också ja! Sorry ;)

Kommentarer
Postat av: John

Ja just det ja...hehe
Det hade jag glömt.

2007-08-04 @ 12:54:44
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0