vill hem!!!

Den här dagen är verkligen, verkligen seg! Känns som jag har suttit här i 12 timmar eller nåt. Riktigt så illa är det ju inte, och om en timma får jag åka hem :)

Blir nog en minigolf ikväll, väldigt ovanligt :P

John, jag vet. Jag är faktiskt besviken på mig själv! Men jag har några bra svepsjäl till varför jag gjorde det!
1. Bekväma skor i Grekland
2. Bra skor att ha till stranden i Grekland då dom är av plast och inte blir alldeles sandiga.
3. Bra skor att ha i värmen i Grekland då dom inte luktar fotsvätt :P
4. Bra skor att ha på jobbet (för jag går ju SÅ mycket på jobbet)

Räcker det? ;)

I morgon ska jag träffa Helena på en lunch. Var så himla jätte länge sen vi sågs. Så det ska bli riktigt kul. Känner på mig att vi kommer ha en hel del att prata om :)

Nehe, ska väl börja plocka ordning här så man får åka hem nån gång. Ska förbi TB i Motala med lite pryttlar innan jag får åka hem också.

out.

Kommentarer
Postat av: John

Emelie, som jag skrivit i min blogg. Det finns INGA ursäkter. Tur för dig att jag gillar dig ändå.

2007-08-02 @ 18:16:17
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0