thoughts!

Tankarna bara rullar runt i huvudet. Ganska oidentifierbara men dom finns där. Vet inte hur jag ska ta tag i alla fumlande tankar. Eller egentligen vet jag nog. Men varför ska allt vara så svårt jämt? :S
Jag skjuter känslorna åt sidan, som vanligt, och pratar om nånting annat!

Det har varit ett himla tjat på mig om att Johanna ska komma hem och även nu när hon är hemma har jag allt tjatat lite. Jag har en bra förklaring till varför. Inte bara för att hon är en väldigt bra vän utan för hennes andra egenskaper. Hon får mig att vilja göra saker, hon får mig att få ändan ur vagnen och göra saker. Här hemma har jag ingen som "vill" resa, som "vill" iväg och jobba tillsammans med mig. Det finns ingen här som pushar mig. Det gör hon :)

Så planen lyder som följer. Jobba i Norge så fort vi får nåt jobb, vilket vi hoppas är SNART! Mycket snart! Enbart jobb jobb jobb och spara pengar!
Resa för en del av pengarna och ha resten tills jag ska plugga. Slippa ta studielån :)  
Vart vi reser, och hur länge är en aning diffust än så länge! Fast det finns ju lite idéer :D
Hoppas verkligen Emma följer med på vårt äventyr! Jag får tjata tjata tjata! :P

Jag vill göra så himla mkt, men det känns som tiden går så fort. Jag är 22 och vad har jag gjort med mitt liv? INGENTING! Det känns iaf så. Mestadels av min vakna tid känner jag mig totalt värdelös. Hur skulle jag kunna känna mig på nåt annat sätt?

JAG BEHÖVER KOMMA HÄRIFRÅN!

Planen för jul och nyår då?
Jo, mina vänner! Julafton kommer firas tillsammans med Robin först ute i Fågelsta och sen i Godegård. Kvällen kommer nog spenderas hemma hos familjen Kumlin som vanligt :D
Annandagen kommer bli toppen! Middag med massor fina flickor och sen har vi bokat drinkbord på Harrys :D GREAT! Hoppas innerligt att Johanna kan komma hit då.
På nyår kommer fina Erika, från Umeå, hit! :) Vet inte vad vi ska hitta på än, men nånting lär det bli. Förslag någon? :P

Herregud, det är snart ett nytt år. Varför går tiden så fort?

2008, here we come :D

Kommentarer
Postat av: johanna

Nu ska vi ta tag i våra liv :)

2007-12-22 @ 05:20:16
Postat av: Lii

hej schnuppa, tack! :)
mitt nr är 0034 616695832
ha en underbar jul hemma! o gott nytt om vi inte hörs innan. puss!

2007-12-22 @ 10:30:45
URL: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0