Gammal på terassen

Japp, åkte och handlade med mamma förut. Det var mysigt att umgås med henne. Även om det bara gällde en stund på Ica Maxi :P Där John för övrigt tycker jag skulle passa bra på lagret! hehe

Sen blev det en sväng på terassen ikväll, det är bra där för man kan sitta ute även fast det regnar. Mys. Kände mig dock väldigt gammal. Satt meed Johns lillebror Carl och hans vänner. Dom är ju några år yngre om man säger så. Plus att resterande människor på terassen drog ner medelåldern kraftigt. Medans vi drog upp den. Kände mej äldre än nånsin. Grädden på moset var att jag och Sanna drack cola och John en loka. Hur gamla är vi?

Nu ska jag återgå till min Lucky :)

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0