Halmstad över för i år!

Japp, i torsdags kväll tog Moa och jag bilen och styrde kosan mot Halmstad. Var framme vid 22 tiden och började genast sätta i oss några cider. Kvällen gick och både Moa och jag blev bra dragna :) Dessvärre fick vi ta våran stereo och sätta oss utanför camping området då vi förde för mycket oväsen! :P
Fredagen blev oxå mys, var nere på stranden och drack, grillade och tittade på solnedgången. I alla fall jag, för Moa hade deckat :P hehe
Mickis, Madde och Emma drog ner till stranden dom oxå, lite senare än oss bara! När vi kom tillbaka till campingen söp Moa bort sin mobil. 2 ggr!! :P Eller rättare sagt söp hon bort den en gång, men kom på det 2 ggr! KLANT!
Åkte dock hem en dag tidigare än planerat. Åkte hem på lördagseftermiddagen. Anledningen var att vi skulle ändå behövt åka jätte tidigt på söndagen så vi skulle inte kunnat festa nåt på lördagen. Så då sa vi att vi lika gärna kunde åka hem på lördagen. Sova i sin egen säng, det var skönt :)
Känns så himla bra att ha gjort det här tillsammans med Moa, det behövde vi. Våran vänskap är på väg inåt igen kan man säga. Som Moa så fint förklarade, men svårt att visa med händerna här dock! Men ni fattar :P Har saknat henne massor. Nu måste det bli ändring, och det tror jag det kommer bli! Hoppas!
Sammelsurium, en kanon helg!

-Vilken del av Stockholm kommer du ifrån?
-Karlskrona!
-Jaha!


-DUBBELDAIM!


Idag jobbar jag! 10-18, ensam! Inget roligt alls ju! Och dagen startade inte direkt jättebra heller. Skulle hämta nyckeln där vi alltid lämnar den. Den fanns inte där... Så jag fick ringa runt en massa, ingen svarade. Men till slut så :) Sen kom Sven med nyckeln!
Nu ska jag grejja lite här. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag skriva fler gånger idag. Brukar bli så när jag sitter här inne


out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

later som en mycket bra helg :) tycker du borde skicka ett mail med mer detaljer :P ahh jag saknar dig!

2007-07-23 @ 15:02:42
Postat av: johanna

oj nu sag jag att du redan skickat mail. ska svara pa det nu! love

2007-07-23 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0