Hard work work :P

Japp, är på jobbet nu igen då! Fick ju en hel del tider nu, för Helena är sjukskriven. Det är alltid bra med jobb. Och jag trivs här inne. Visst, tiden kan gå förbannat sakta men det är ändå helt okej :)
Blev ju ett sånt deppat och tråkigt inlägg igår så tänkte jag skulle ha ett lite mer positivt inlägg nu.
Inte för jag vet vad jag ska skriva för positivt men...hmmm!

Igår, efter jobbet, träffade jag Emma en kortis. Adam var där, han är en sprallig en alltså. Herregud :P
 Sen gick Rebecca och jag ner till minigolfen och träffade den andra Emma och hennes besök från Stockholm, Jocke! Jag förlorade inte, Jocke kom faktiskt efter mig. Det känns bra! Sen åkte vi fyra hem till Emma (Litto alltså om nån blir förvirrad av alla Emmor) och kollade på Aladdin. Jag ÄLSKAR den filmen. Den får mig att tänka så mycket på gymnasiet. På Tompa, Madde och AK som hela tiden drog repliker därifrån. Det var lite kul för jag träffade AK igår på Momangen. Hon var så himla fin. Såg verkligen ut att må bra. Det gjorde mig glad. Men när vi sa hejdå fick jag en bamseklump i magen. Av saknad, IGEN! Hon är verkligen en av de allra finaste vänner jag har haft. Hur kan det gå så fel i en vänskap? Ledsamt.
Men nu blev det ju deprimerande igen, LÄGG AV!

Natten var inte direkt rolig den heller...!

Men seriöst. Jag ger upp det här med att vara positiv och glad och skriver när jag har något bättre att komma med!

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0