HJÄLP!

Sitter och pratar lite med Johanna på MSN, älskar skvaller :) Saknar Malaga mer och mer för varje dag! Brukar inte det mattas av?

Jag behöver seriöst hjälp. Antingen är det jag som helt enkelt är dum i huvvet eller så måste man vara ett geni på datorer för att kunna göra sin blogg fin. Har sett att tex Lii har bilder där uppe (ni vet) som jag antar att hon lagt upp själv... HUR GÖR JAG? Snälla ni som kan, hjälp mej! Jag vill också ha mina egna bilder o sånt ju!!

Det blev minigolf idag, jag var sur. Eller rättare sagt förbannat för det gick verkligen inte idag! Usch, jag förlorade :(
Sen följde Rebecca med hem hit och vi har kollat genom alla mina foton från dess att jag föddes. Intressant måste jag säga. Herregud vad kort man har tagit i sina dagar! "Vanliga" kort har verkligen sin charm.

Ska väl hoppa ner i sängen strax, Robin ligger redan där. Han börjar jobba 7 i morgon, så han måste sova. Min lilla älsklingstuss!

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0