Lista!

Snodde en lista och tänkte att va tusan, så tråkigt som jag har det kan ni ju få ha lite kul o läsa :P (eller inte)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick ett mail från Johanna!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Eftersom jag är ledig sov jag självklart!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt på samma ställe som jag sitter nu!
Det sista du sa högt? "Ja, jag stänger fönstrena i köket!"
Det senaste någon sa till dig: "Det regnar ju fan in, kanske ska stänga fönstrena i köket också!"
Vad har du druckit idag? Cola-ligt, och äppeldryck
Vad var det senaste du åt? Kassler och potatis
Vad var det senaste du köpte? En Cola-light på Hugo
Vad är det för färg på din ytterdörr? Hmmm, måste kolla! (30 sekunder senare) typ brun :P
Vad är det för väder hos dig nu? Spöregn
Godaste glassmaken? Dumle och polka
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Sover du tungt? Vekrligen inte, vaknar om man tappar en nål.
Drömmer du mardrömmar? Med jämna mellanrum
Trivs du med ditt jobb? Jodå, det duger!
Favoritklädsel? Myyys!!
Favoritlåt just nu? How to save a life
Vad ser du om du tittar till höger? Våran 42" tv
Vad gör dig glad just nu? Robin, när solen tittar fram och kittisarna!
Vad ska du göra härnäst? Läsa Lucky!
Höger eller vänsterhänt? Högarhänt
Humör just nu? Bad!
Favoritgodis? Marabou Daimchoklad och Gott & Blandat Creamy
Kläder just nu? Slappa byxor och t-skirt
Sommarplaner? Smögen i augusti, kanske blir en Lisebergstripp också! Tänk om man hade haft pengar till en Alanyaresa :(
Hur många kuddar sover du med? 2 just nu, lämnade en i Malaga!
Spelar du något instrument? Njae, inte längre! Men jag var en hajjare på klarinett!
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska, definitivt. Hatar mornar!
Vad är viktigast för dig? Att må bra, att få vara med dom man älskar!
Är du kittlig? Ja, väldigt!
Snarkar du? Nej!
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Är ju inte rädd, eller tycker illa om någon insekt som finns i Sverige. Men kackerlackor, fy faan. Kan alla dom bara dö?!
Stökigt eller välstädat? Helst välstädat, men lyckas aldrig med det dock.
Längtar du mest efter just nu? Johanna, Malaga, Alanya...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0