Måndag och tisdag

I måndags kväll åkte Emma och jag in till måndagsklubben. Vi var snåla och nyktra. Åkte in innan tio så vi slapp betala och Emma körde. Vi hade inte tänkt stanna så jättelänge, men vi gick därifrån fem i 2. Vi dansade och hade kul. En riktigt trevlig kväll. Tycker om att umgås med min Emma!

Idag har jag bara slappat. Suttit ute på gården, med katterna i koppel och sällskap med Emma. Nu är Rebecca här och vi ska kolla på favorit programmet strax. "So you think you can dance".

Jag hoppas på att få hjälp med min design. Jag vet en person som verkar veta vad hon gör. Det är en pik Carro ;) hehe

out.

Kommentarer
Postat av: CARRO

tänkte bara säga att jag kan fixa din sida om du vill. Har två asss coola headers till dig som jag fixade nyss ;)

2007-07-24 @ 22:11:28
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se
Postat av: John

Caroline snartkan du börja ta betalt för dina tjänster.

2007-07-25 @ 10:26:36
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0