Några dagar sen!

Ja, nu var det några dagar sen jag skrev igen. I början kändes det så lätt att skriva blogg, nu orkar man inte riktigt varje dag! Men jag ska skärpa mej :P

I förrgår, alltså i måndags jobbade jag ju och efter jobbet träffade jag Bengan och Botis. Satt på Hugo en timme tills dom stängde, gick till hamnen ännu en timme, tills dom stängde. Men vi kände inte för att gå hem så vi satt på torget och pratade. Länge! Det kändes som en timme men helt plötsligt var klockan strax efter två och jag satte mej på cykeln och drog mig hemåt.
Igår jobbade jag också, fick gå hem tidigare när vi hade sålt upp posterna som fanns kvar. Det var skönt för då hann jag se Allsång på skansen :P Och igår var även mitt älsklingsprogram, so you think you can dance. Ett extra långt avsnitt. Eller dom kanske ska vara så långa i fortsättningen oxå?!

Ikväll blir det jobb, sitter här nu! Sen blir det räkfrossa på Sjövik och fira :) Med Bengan, Robin och antagligen Botis.

Nehepp, dags att sätta igång kanske!

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0