Onyktra Österikare!

Sitter på jobbet, tiden har hittills gått snabbt. Hoppas att det fortsätter så!
Idag har jag hjälpt fyra österikare och en tysk att beställa tågbiljetter till Nyköping respektive Göteborg! Det gick bra, fram tills dess dom skulle hämta sina VISA kort så dom kunde betala. Jag tyckte det dröjde ganska länge innan dom kom tillbaka. Varför det tog lång tid fick jag reda på när dom kom tillbaka. Då dom var ganska på lyret alla fem.
En av kvinnorna;
-They gave me some alkohol for my stomach! Just a little bit. YEAH RIGHT!
(efter en stund)
-I hope i can sign the receipt, i hope i´m not to drunk. But it´s our last day here. And we are so sad to go home. We LOVE Sweden.

En intressant dag än så länge alltså. Hoppas dom kommer med på tåget som dom ska bara! hehe

Igår var det lugnt som bara den, blev en film och sen sängen. Läste ut En shopoholic i New York, så nu har jag bara en av Johns utlånade böcker kvar att läsa. Oså har jag fått nys om vart jag kan köpa Jackie Collins böcker. Begagnade, men vaddå. Ganska svårt att få tag på nya böcker som är utgivna på 70- och 80-talet :P

Efter jobbet ska jag till Familjen Kumlin och grilla. Sen blir det nog en runda minigolf om jag känner mig och syskonen Kumlin rätt.

Just det, såg ett tv-program på Animal Planet igår om Surikater. Herregud vad min katt är lik en surikat. Helt otroligt. Tror att Cajsa har en surikatpappa! det måste vara så... :P Kanske inte syns på bilderna att dom är lika. Men har man sett Cajsa "in action" så ser man det, definitivt.

                                                                               

out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0