På jobbet, med sällskap :)

Imorse (?) när jag skulle gnata mig iväg till jobbet tittade Robin upp från sin kudde och såg söt ut och frågade om han fick följa med mig till jobbet. Och självklart fick han det. Så han är med Emelie en heldag (4timmar) Det tycker jag är mys. Då har jag nån att prata med mellan besökarna! Härlig är han, bästa killen! Jag tror bestämt jag älskar honom ;)  Nu är han iväg och köper en cola light till mig för jag var törstig!

Igår åkte vi ut på vischan till Jocke och Linda för att fira Leo. Han är så himla snäll. Jag hoppas jag också får ett så snällt barn! Han hade fått en trehjulig motorcykel, eldriven, som han åkte runt på. Han tyckte det var kul :)
Jag hade tänkt vi bara skulle stanna en sväng, men vi var inte hemma förrns halv två. Jocke bjöd Robin på öl, som vanligt, och vi grillade! Mysigt!

Nu kommer det en massa folk.

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0