Slappdag

Blev en slapp dag idag, hade jag inte räknat med. Arg var jag imorse...! Men men!
Städat lite idag, hann bara med halva lägenheten, så får ta den andra halvan i morgon!
Var ute hos Robins kusiner och firade Emma som fyllde 11 år. Mös med katterna och busade med Tindra. Hon är knäpp.
Sen var det självklart "So you think you can dance" som gällde. Tror jag börjar bli lite besatt :P
Jag saknar förra årets dansare, men det beror nog på att man knappt kommit in i programmet och "lärt känna" dom nya dansarna än. Förra året var Travis min favorit, tätt följd av Benji. Dom var i final mot varandra, där jag tyckte fel person vann!

                             
                                             

Sen blev jag såå arg på mig själv. Skulle gå in och kika lite efter bilder på dansarna, då kommer jag in på hemsidan för programmet. Där det står vilka som blvivit utröstade i USA redan. Vi ligger ju lixom efter dom i tiden. Så nu vet jag vilka som kommer åka ut dom närmsta gångerna. Det gör mig ARG! :( Men jag får försöka förtränga det och hoppas på vissa personer ändå :P det här är mina favoriter än så länge i år :) 

                  
                     

I morgon ska jag som sagt städa klart lägenheten, åka in till Skänninge med Rebecca och sen fira Mathilda som fyller 20 år.

Helojna, det är alldeles i sin ordning :) Klart vi ska ses snart :)

out.


Kommentarer
Postat av: CARRO

hahahahaha, så där gjorde jag med förra säsongen :S

2007-08-01 @ 13:24:24
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0