work

Är på jobbet nu, känner verkligen inte för det idag! Blev sent igår, för jag fastnade i Älskare och Spelare av Jackie Collins. Lucky är för länge sedan utläst. Jag har inget liv, som John sa :P
Var hos Mickis, hade tänkt dra mej till terassen och träffa Sanna och John efteråt men det blev för sent tyckte jag!
Jag är trött, är kanske inte så bra att sitta uppe till halv fyra och läsa när man ska upp och jobba. Men vaddå, boken är ju bra.

Ikväll blir det nog lungt. Jag känner för o spela kubb, men vädret tillåter nog inte :(
Såg på väderleksrapporten att det ska bli finare nästa vecka, redan på måndag ska det bli sol och upp till 25 grader. Det vore inte dumt :) Då kanske man kan få lite färg på den bleka kroppen!

Pratade med Jessica igår. Saknar henne, hon tyckte jag skulle åka till Malaga och hälsa på. Hon skulle åka tillbaka! Alexandra ska också tillbaka... Men jag blir väl kvar här :(
Första prioritet = Alanya

Återkommer senare, nu ska jag läsa bok!

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0