Halmstad blev plötsligt Öland!

Japp, Halmstad blev bojkottat i år. Dom har tydligen musikförbud på hela campingen hela midsommar och då blir det ju inget skoj. Så det fick bli Öland för oss i år istället. Vilket passar mej utomordentligt eftersom mina två Malagatjejer bor där :) Emelie och Jessica. Så då får jag allt ta och hänga med dom lite också!

Blev sjuk i helgen, maginfluensa. I lördags natt. Har inte kräkts sen i morse, så jag tror att dom onda andarna är ute ur min kropp! Skönt det :)
Imorrn blir det till att fara runt en hel del för att fixa allt inför Öland.

Johanna ringde mig idag, från Provoice i Malaga! I miss her, to death! Så himla van vid att ha henne vid min sida, dygnet runt. Men inte nu :( Hon skvallrade en massa. Sånt gillar vi, starkt! Saknar allt som har med Malaga att göra.
En fråga, är det några av mina kontakter som läser min blogg? Och hur ser jag hur många som läst osv. Jag har ingen koll :P

Puss hej

Kommentarer
Postat av: kotten

jag läser! flitig läsare kommer jag att bli!
puss

2007-06-19 @ 12:25:12
URL: http://kottelito.blogspot.com
Postat av: Greta

jag läser med!!! och skvallra vidare till mig, jag villmed veta vad som händer här hehe

2007-06-20 @ 12:58:28
Postat av: Helojna

me 2! :)

2007-06-21 @ 15:28:22
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: John

Memlis jag ska lära dig allt om blogg.

2007-06-25 @ 13:31:08
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0