Ölandsdepression och Midsommarångest!

Ja, nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Vi åkte till Öland i onsdags, var framme vid nio tiden på kvällen. Och i torsdags kväll åkte jag hem! Jag vet inte vad det är med mig. Jag har blivit alldeles folkskygg, tråkig och mår skit. Jag satt där på campingen och ville bara åka hem. Tårarna var innanför ögonlocken hela tiden! Fattar inte vad som hänt. Men jag åkte iaf hem, var hemma vid tre tiden på natten och det kändes skönt att komma hem. Riktigt skönt.
En anledning till att det inte var så roligt är att jag antagligen blivit alkoholförgiftad. Vilket betyder att när jag dricker minsta lilla blir jag dålig. För två helger sedan drack jag två groggar och blev jätte dålig. Och förra helgen drack jag fyra-fem cider och låg sjuk i två dagar! I onsdags drack jag knappt en cider och mådde jätte illa! Inget skoj. Så nu blir det verkligen till att ta det lungt ett bra tag framöver.

Igår var det midsommar. Jag var hos familjen Kumlin och åt mat. Sen åkte jag hem, satt framför tv:n och såg två filmer. ENSAM! Vid halv ett tiden hämtade jag Robin och vi gick o la oss. Vilken midsommar. Uj uj! Ångest AB.
Det känns som jag blivit så gammal, inget såntdär är kul längre! Sånna dagar som man festade galet på i sina unga dagar! Ajja, det är väl så att bli gammal!

Nu ska iaf jag och Robin glo på en film. Viktor o Felixen kommer nog hit strax också!
Fan så jag saknar Johanna. Vill att hon ska vara här och prata med mej. Vill att hon ska hjälpa mej. För jag mår inte bra!

//E

Kommentarer
Postat av: Lii

Alkoholförgiftning, jo jag tackar...
Kom en vecka till Magaluf och vila upp dig utan alkohol! Hahaha, en riktig hälsoresa är vad du behöver! Saknar dig gumman! Puss

2007-06-25 @ 12:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0