På bättringsvägen (?)

Mår lite bättre nu. Men är verkligen inte helt kry. Kul att sitta inne ikväll, nej inte direkt! Men Robin lovade att köpa remmar OCH nougat till mig. Det ni John o Bengan, jag vill ha både och ;) hehe
Ska faktiskt ta mig ut ur lägenheten en kortis snart och gå ner och hälsa på Emma som är i sin nya lya. Måste ju få se hur det ser ut!
Annars blir det som sagt lugnt ikväll med film för mig själv.
Hoppas, hoppas att jag känner mig tillräckligt kry i morgon så jag kan jobba. Det är ju bara fyra timmar. Men läkarn sa att jag ska hålla mig inne tills jag var helt frisk. För virus är dumma och måste läka ut helt annars kan dom hålla i länge, länge!

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0