Sjuklingen är på jobbet

Ja, även fast jag verkligen inte är helt frisk så kände jag att jag var tvungen att gå till jobbet idag. Det är ju bara mellan 12-16 så det kan man stå ut :) Efter jobbet ska vi på barnkalas. Har lovat Linda och Jocke att vi ska komma och fira Leo. Är han redan ett år, shit alltså vad tiden går fort.

Kanske ska dra lite som jag inte orkat skriva innan. I och för sig så händer det inte så mycket intressant i mitt liv. Men lite kanske vi kan skrapa fram.

Häromdagen när jag låg och sov på förmiddagen drömde jag om Anna och Eddie. Och om deras förlovningsringar. Att dom var av trä (?). Det läskiga var, att mitt i drömmen vaknar jag av att min telefon ringer. Gissa vem... Jo, Anna! Så läskigt! Typ telepati eller nåt :P

Robin kom hem från jobbet häromdagen och hade köpt en ny bilstereo till mig :D Så nu kan jag poppa gärnet igen, och ALLA skivor funkar i den! Weee!

Oså har jag beställt tid hos doktorn för mina små bebisar, dom ska kastreras. På tisdag. Jag kommer vara ett nervvrak. Nån som känner sig manad att följa med och vara mitt stöd?

Herregud, på min gård händer det grejjer. Eller rättare sagt händer det grejjer med två personer ur en viss lägenhet på min gård :P För några veckor sen fick vi följa den ena hem till lägenheten för denne hade somnat på storgatan. Och igår såg jag när den andre fick åka polisbuss till fyllecellen! Herregud, ta det lungt med drickat grabbar :P Snart kan jag inte hålla reda på er längre!

John, det är väl jättebra att det är reklam för graviditetstest på min sida ;) Varför inte lixom?!

out.

Kommentarer
Postat av: Plummsan

När ska du till doktorn då? Jag kan följa med dig om jag inte jobbar=) Hör av dig gummsan och krya på dig!
Puss

2007-07-01 @ 01:27:54
Postat av: John

Men Plummsan DU ska jag iväg på tisdag. Ni kanske ska till samma ställe. Nu står det även om ägglossning på din sida, hihi.

2007-07-01 @ 08:04:48
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0