Som alla andra!

Ja, som alla andra ska väl jag också skaffa mig en blogg. Jag skriver ju ibland på lunarstorm men där kan ju inte alla läsa. Och jag förstår att alla vill läsa min blogg ;)
Dock har jag inte lärt mig hur det här fungerar riktigt än. Men jag kommer nog in i det ska ni se.

Just nu sitter jag i alla fall på jobbet och gör ingenting. Det är lungt, har hitills varit 14 personer. Mestadels tyskar, som jag pratar spanska med. Så konstigt att prata tyska när man "pratat" spanska i 3 månader! Jobbar i morgon och på måndag också. Sen är jag ledig en vecka och då blir det Halmstad :) Tredje året i rad nu. Ska bli himla skoj.

För övrigt så händer det inte så värst mycket. Igår startade årets Vätternrunda, så var på stan en sväng på dagen och på kvällen var vi nere vid starten. Som varje år. Dumt att bryta traditioner :P Var där med hela familjen Kumlin och kikade. Köpte nougat och en liten t-skirt till Joline som det står "Blond och smart" på. Tyckte jag var lite roligt :P

Men om man skulle göra lite nytta här då. Hur tusan lägger man till typ kontaketr oså här? Ajja, får kolla runt!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0