Varför?

Varför ska dom som förstår mig bäst vara så långt borta? Kotten är i Umeå, Johanna i Malaga och Carro är på Gotland. Varför? :(

Pappa har väldigt rätt i en sak, vad jag än tar mig för så blir det krångel. ALLTID! Även när jag gör saker som jag egentligen inte vill från början, för att vara snäll. En sak är iaf klar, jag ska aldrig mer tacka JA till nånting innan jag vet säkert att jag vill och har råd. Det har jag lärt mig nu!

Sitter på jobbet nu, jobbar till kl 18. Sen ska jag hem o sova. Smilla har hållt mej vaken hela natten. Vet inte vad det är med henne. Skriker massor!

I helgen flyttar Emma in på min gård, ska bli kul o ha en vän så nära. Hon är bra :) Hoppas vi kan ta en resa till Alanya i höst. Det vore great!

Robin o jag hade tänkt ta några dagar i Smögen när han har semester. Vore kul att kunna åka samtidigt som hans familj, men det går inte :( Hade vart skoj o hänga med syskonen Kumlin! Tycker om dom! Igår var vi och spelade minigolf. Hör och häpna, JAG VANN!! Felix kom sist! haha! 

Jag kan inte göra mer än att be om ursäkt. Inte för att jag tycker jag gjort nåt fel, men ändå!

Hajj!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0