bad bad bad

Inte bad som i badkar, utan bad som i dåligt alltså :P

Jag är sämst på att skriva blogg har jag insett. Iofs är inte jag den ändå, tycker att nästan alla taggat av!

Jag trivs iaf kanon i min lägenhet. Har haft lite sömnsvårigheter om man säger så, men hoppas dom löser sig! Idag gick jag iaf upp innan klockan tolv :) Efter att inte ha sovit på ett och ett halvt dygn somnade jag som en stock inatt vid två-tiden! Egentligen, varför ska man supa sig full när man bara kan hålla sig vaken ett dygn och få samma känsla. Jag var helt väck igår. Haha!!

Annars är det lugnt som i graven... Händer inte alltför mkt!
Linda var här nyss, SHIT vad hon har blivit smal. Inget kvar av henne ju! Söt :)

Ner till mamma och pappa och byta till vinterdäck sen då!

japp japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0