Hatbrev på betapet!

Häromdagen spelade jag en match på betapet mot en viss person. Personen i fråga är cirka 50 år och jag har spelat en match mot honom tidigare- Den gången uppstod en irritation efter att han frågat mig om jag var hög och gick på droger. Han är riktigt, riktigt lost alltså! Även häromdagen uppstod en irritation och jag bad honom lägga ner tjaffset och bara spela vidare. När matchen var slut lämnade jag spelet utan ett "tfgm" eller hejdå! När jag nu loggade in så hade jag fått ett hatbrev från denne "gode 50-åring". Herregud, hur orkar man lägga ner energi på ett sånt mail?! Det var riktigt långt...! Jag skrev iaf inte tillbaka!
Nu har iofs jag ägnat några minuter åt att skriva OM honom, men what the fuck :P

Ännu en dag har spenderats på Adams tryckeri. Tycker det är kul att sitta där och pyssla :P "Rensar" trycken, skitkul :) hehe! Gjorde en tröja till Conny för han fyllde i tisdags. Den vart jättefin och han blev glad :)

I morgon tänkte jag fara runt en del och fixa till lägenheten. Mammsen och jag ska "kika" lite. Det gillar vi ;) hehe

Jodå, det knallar framåt!

Hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0