Myspys

Sov rätt länge idag, det är ju så sköönt att sova :)
Åkte ner till mams och paps och åt lite mat! Gott!

Drog mig vidare mot mitt förra jobb, Ventelo, för behövde lite papper till min a-kassa. Som för övrigt är KASSA, haha där fick jag till det :P Det var trevligt att komma upp på kontoret, även om jag inte pallar med det jobbet så är det väldigt skön stämning där uppe. Undrar hur det ska gå nu när Jossan, chefen, ska sluta och börja plugga till polis. Hon är en superchef! Träffade Maria, fan vad hon är skön. Måste se till att träffas nån dag snart!

Kvällen har spenderats tillsammans med John. Han kom vid sjusnåret och gick precis hem. Våra munnar har gått i ett. Herregud vad vi kan prata! Alldeles underbart. Tror att vi båda har lärt oss ett och annat :P Hehe, eller hur Janni ;) Vi kollade på "Bonde söker fru" och "Top model". Fredagen ska vi spendera tillsammans framför idol :) Nice!

Nu kommer strax Leila hit och tar en cigg eller fem.
Så på med tevatten!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: joanna

Han ska ta tag i den, lovar :D ska säga att du kräver det. Puss

2007-11-08 @ 01:57:37
URL: http://joannagullberg.blogg.se
Postat av: John

Det var underbart igår

2007-11-08 @ 21:05:01
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0