Örebro, tur och retur!

Jahapp, idag har jag alltså varit i Örebro och hämtat sängen! Det har varit ett jäkla bilkörande hela dagen, inte för att jag har kört för jag kan inte köra med släpa :P Vi hade ju planerat att åka vid tio, men ni som känner mig kan ju försöka lista ut när vi kom iväg! ;) In i Örebro, hämta Moa, ut till Frövi och Antons farmor. Tillbaka till Örebro, mat på MAX och sen hem med Moa igen!! Puh...!

Kvällen har spenderats hemma, kollandes på "Bonde söker fru", "Top Model" och "Fråga Olle". Har även sorterat alla mina bilder på datorn... Det tog ett tag kan jag lova! Men nu är allt finfint! Ska ta med mej den externa hårddisken till nya lägenheten så jag kan ha mina bilder och musik där på. Minnet i den här datorn är inte så mycket att skryta med! Robin köpte nämligen en ny hårddisk idag. Den var på 320 gig... Min är på 160. Jag tror jag klarar mig :P

Tänkte jag skulle sätta igång och packa lite smått i morgon. Varför känns det så jobbigt att ta tag i det? Det känns som ett väldigt jobbigt avslut. Fast det egentligen är början på nåt bra, för det känns bra. Eller? :S

Kommentarer
Postat av: joanna

Ni gjort slut du och robin?? =/.. kram

2007-11-01 @ 11:39:31
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0