Slapp

Haft en ûberslapp dag idag. Suttit hemma, vart och handlat, lagat mat :P Var också en bra flickvän och åkte till Robin med mat för han ligger sjuk! Typiskt att han ska bli sjuk när vi ska till Gbg. Men han får bannemig lida :P Hehe!

Igår var Emma och jag inne i Lkpg och glodde lite. Jag hittade en jacka, som jag älskade. Men jag köpte den inte. VARFÖR köpte jag den inte. Hur fin som helst. Men eftersom jag (förhoppningsvis) inte kommer kunna ha den nästa vinter så kändes det som att nästan 2000 kronor är lite väl för en vinter. Så jag köpte en tråkig, vanlig svart jacka istället.
Men visst är den fiiiin? :(

                                                    

På onsdag händer det grejjer. Hoppas det iaf :D Yey!

Ikväll blir det Idol och ännu mer slappt!!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0