svinkul utekväll :D

Jaa, jag har för en gångs skull haft kul på Harrys :)

Var hos John innan och firade hans och Bengans födelsedagar. Vi kollade lite tv, pratade massa skit och hade allmänt trevligt. Carro och Lotta kom också och vi gick mot Harrys! Gick skapligt så vi skulle slippa kön! När vi kom in träffade jag Emma det första jag gjorde och hon vara askalas redan :D Hon tyckte tydligen att jag låg efter och vi började shotta. Eller rättare sagt sa Emma att vi skulle shotta och sen bangade hon ur när vi fick dom så jag fick ta två hela tiden :P Tror det var ett knep från hennes sida, hmmm!! Shottarna slog till och jag blev "pissfull" som Carro kallade det! Dansade hela kvällen och hade verkligen jättekul. VERKLIGEN!! Lite dåligt samvete för att jag "svek" vännerna jag gick ut med... Men jag var på sånt danshumör och hoppas det var okej ;)
Träffade massa roligt folk, som jag inte träffat på länge! Helt klart bästa kvällen på väldigt väldigt länge!!
Bengan och jag hade lyckats ta på oss nästan likadana överdelar. Oupss, så det kan gå :P

Gick från Harrys och var ganska förfriskad fortfarande. Bengan och jag skulle ta taxi, men jag insåg att det inte var nån idé för jag mådde lite illa. Så jag traskade hem i snöstorm med John och Bengan i luren... Ända fram till min ytterdörr. Dom är rädda om mig :)

Idag har jag väl mått som jag förtjänar, inte så bra!
Har tvättat och så har John och Bengan vart här och kollat på slalom :D

Nu sitter jag och småkollar på "Sagan om ringen" på trean :)

Sova rätt skapligt idag tror jag minsann!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: helojna

ja, du var allt lite små rund om fötterna ;) men det var hur som helst kul att se dig :) jag väntar med spänning på inflyttningsfest när allt är klart!

2007-11-25 @ 23:26:51
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Rebos

jag kollade oxå på sagan om ringen..

2007-11-26 @ 01:29:42
URL: http://rebos.blogg.se
Postat av: Bengan

Hej hjärtat=)

Tack själv för kvällen själv=) Jag hade jättetrevligt med er alla=) Men det är väl trevligt att vara lite förfriskad ibland)
Puss

2007-12-03 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0