Arg på idol!

Idol gjorde mig arg igår, likaså förra veckan! Fattar inte hur folket röstar... Iofs röstar inte jag, men ändå :P Jag avskyr Sam, han ser ut som om han måste gå på skithuset under hela sina framträdanden. Vem vill kolla på en sån? Sen har han ingen som helst sångröst, till o med Robin skulle göra det bättre. ILLA!

Har vart en sväng hos mormor och morfar idag. Och nu ikväll blir det  "Deal or no deal" med Emma! Tackar gudarna för att hon är frisk och hemma igen, det har varit ensamt utan henne!

Nu ska vi ta o komma på vad vi är sugna på! Yepp yepp!!

              image100

Kommentarer
Postat av: EmmaSimsek

du är inte så pjåkig du heller ;)
(som svar på din kommentar till mig)

2007-10-20 @ 19:07:09
URL: http://emmasimsek.blogg.se
Postat av: Angelicas Closet

Jag tittar inte på Idol.
:)

2007-10-21 @ 16:43:10
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0