det var bättre förr

Ja, det var bättre förr när Johanna inte hade blivit spanjorska på heltid. När hon hade lika mycket liv som jag och kunde prata med mig hela nätterna. Antingen på MSN eller i telefon. Nu för tiden har jag ingen som vill göra mig sällskap så här långt in på nattkvisten! Alla är duktiga och jobbar (eller har barn) och går och lägger sig i mänsklig tid. Kan ingen vara omänsklig med mig?

Jag längtar till jul, för då kommer Johanna hem. Hon kommer till mig. Då ska vi vara vakna 24 timmar om dygnet för att ta igen all tid vi har förlorat. Min fina älskade Johanna! KOM HEEEEM!

Oså tycker jag det är såå himla jobbigt att Kotten inte bor här... Och Fanny... och Malin! FLYTTA HIT DÅ!! Kom igen kom igen! Motala är helnice, not :P Hur normalt är det att tycka jätte mycket om människor oså bara träffas i Alanya en gång om året. DET FUNKAR INTE! Vill ju lära känna Malin mer, tror verkligen vi skulle kunna bli riktigt goda vänner :) O sånt gillar vi! Saknar er tjejer! Mycket! 

      

Kommentarer
Postat av: malin

Vad söt du är, gillar dig med jätte mycket

2007-10-25 @ 14:57:38
URL: http://life-uncovered.blogspot.com
Postat av: Rebecca

NI får helt enkelt ta o flytta till stockholm...allihop!

2007-10-29 @ 16:24:21
URL: http://rebos.blogg.se
Postat av: johanna

du vet att jag saknar dig varje dag har borta.

2007-10-29 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0