Gubbar!

Varför är det bara gamla gubbar som spelar i Nordirlands fotbollslag? Orkar dom verkligen en hel match :P

Glömde ju skriva lite i förra inlägget, om dom underbara människorna jag umgicks med i Alanya. Emma och jag bodde ju hos Kotten och Emma... Blev en aning jobbigt med Emmor överallt :P Sen åkte vi ner tillsammans med Fanny och Malin. Det är ju alltid lika kul att träffa Fanny, och det var oerhört kul att träffa sötaste Malin! Har bara hört talas om henne innan och sett kort. Men nu vet jag att hon är ÄNNU sötare i verkligheten ;)
Kotten är en underbar människa, är glad att hon är hemma i sverige igen så vi kan prata varendaste dag :)

Jaha, inget Top Model idag på grund av den dumma fotbollen. Hur prioriterar Tv3 egentligen! Dummingar...

Kommentarer
Postat av: liiiii

dumming. kan du inte betala min bot då? :D
jag har samma färg som dig nu men ska ändra så fort jag orkar. pusspuss

2007-10-17 @ 23:59:48
URL: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0