Hemma!

Kom nyss hem från Emma. Har kollat på "Deal or no deal", "Sing along" och "extra extra". Avslutade med filmen "Step up". Killen är het ni :) Popcorn är för jävla gott :)
Sitter och spelar en avslappnings match på betapet nu, sen ska jag väl nanna!
Vi har fått en låt på huvudet som vi inte kommer ihåg vad den heter... den går lite som såhär: "On and on until its gone, and you dont know what you got til its gone" SNÄLLA HJÄÄÄÄÄLP! Jag blir tokig, måste få reda på vad den heter! Känns ganska lönlöst att sitta och lyssna genom alla låtar Robin har på sin winamp... det är nästan 7000 låtar. Jobbigt om han inte har den lixom :P

I morgon ska jag tvätta lite, sen på "möte" hemma hos mamma och pappa. Kanske har jag stora nyheter i morgon kväll...

out.
( fan det var länge sen jag skrev :P )

Kommentarer
Postat av: moa

joni mitchell - big yellow taxi

2007-10-21 @ 17:35:31
Postat av: Malin

oooh ja! channing tatum är hothothot ;)
kollade filmen senast imorse jag :P

2007-10-21 @ 22:18:33
URL: http://life-uncovered.blogspot.com
Postat av: Rebecca

låter som janet jackson me " you dont know what you got 'till it's gone"

2007-10-24 @ 02:22:12
URL: http://rebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0