köra bil

Ujuj vad jag har kört bil idag. Emma o jag har i princip suttit i bilen hela dagen...
Först pallrade vi oss till maxi för att inhandla Kan Jang till mig, jag är förkyld :( Sen åkte vi till nyöppnade Shape. Jävla stort, och massor med fina grejjer! Sen fick jag för mig att jag ville åka till återvinningen, så det gjorde vi. Där fanns det också väldigt mycket grejjer! Efter det åkte vi till Adams jobb, deras tryckeri, och satt där o glodde. Adam gjorde varsin jättefin tröja till mig och Emma! Svarta luvtröjor med knallrosa text. På ryggen står det Emelie & Emma och fram är det ett <3. Jättefina :P Hehe!

Vi skulle ju spelat mariokart igår, men när Adam kom med spelet saknades dosor, kablar och spel. Gick alltså inte så bra att spela. Jag blev jättesur! Dom som har läst min blogg ett tag vet att jag har haft abstinens efter att spela mariokart. Men idag skulle Adam iaf hämta resten av grejjerna. Sagt och gjort, vi åkte runt halva stan till olika folk för att hämta allt som behövdes. När vi kom hem och var jätteglada för att vi ÄNTLIGEN skulle få spela hade Adam glömt en kabel. Jag blev TOKIG! Så vi fick än en gång sätta oss i bilen och åka iväg... pust! Men nu har vi iaf spelat ett tag! Jag trodde jag skulle slippa köra bil mer, men nehe då. Då skulle Adam hem oxå :P
Nu ligger Emma inne i sovrummet och grisar, och jag kan som vanligt inte sova! Men borde egentligen göra det för Emma ska dra upp mej mitt i natten i morgon ( 11:00 :P ) för vi ska åka till IKEA och glo! Kanske hittar nåt najs till nya lägenheten! Känns som det är lite som behövs, fast tv är ändå första prioritet! Ingen som har en tv till salu månne?!


Idag, alltså nu efter 24:00, fyller min lilla Moa Mus år. GRATTIS gumman! Kunde tyvärr inte ta mig upp till Örebro på hennes fest för jag har inte råd :S Men det hade verkligen varit kul. Förlåt :(

Nu är Bengan hemma en vecka oxå, så ska (läs måste) träffa henne!

Igår ringde Leila till mig, jag blev så himla glad. Det är skönt att hon hör av sig ibland bara för att säga att hon saknar mig. Det värmer :) Skönt att verkligen kunna ventilera sig! Saknar henne ju!
Det är alldeles för mycket saknad i mitt liv. Jag hatar känsan av att sakna... :(

Pratade med Fanny förut, och antagligen ska Emma och jag dit sen i december. Hon fyller år, och Malin kommer ner oxå! Himla skoj! Det måste vi verkligen se till att det blir av. Och till dess har jag tid att spara lite slantar! :)

Nehe, lägga mig och försöka sova då kanske! 

puss hej 


Kommentarer
Postat av: emma simsek

jag äääälskar shape. . dom har sååå mycket fina saker. man vill ju ha typ allt :P

2007-10-28 @ 00:30:13
URL: http://emmasimsek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0