Ork

Jaha, tänkte jag skulle ta mig ork att skriva nu då.
Har nu varit hemma en vecka, och jag gillart inte! Alanya är verkligen något speciellt, man längtar ALLTID tillbaka! Hade en underbar vecka, ganska känslosam men väldigt rolig. Hängde mycket på Robin Hood eftersom min "jävla kompis" Kenan jobbar i baren där. Och ja, jag ramlade ner från baren även i år. Fast på The Doors den här gången. Fast jag gjorde en förbannat snygg landning :P
Alanya är mycket, mycket bättre på hösten än på högsäsong. Det är mycket mysigare stämning och mindre folk. I like! Nåt som jag inte gillade var att så många av dom som jag brukar se fram emot att träffa var borta. Dumma armé!

Annars tar jag det mest lugnt, slappar mest hela dagarna! Ganska skönt!

Vill att Emma ska bli frisk, saknar henne här hemma på gården!

Hadi bye

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha Emelie, när ramlade du ner från baren på The doors?
vad har jag missat nu? :D

2007-10-17 @ 20:22:11
URL: http://life-uncovered.blogspot.com
Postat av: Fanny

HAHA ja Emelie, ramlade du ner från the doors? Vafan? HIHI. Vad har vi nu missat? :P

2007-10-18 @ 01:22:02
URL: http://fmattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0