sänghämtning!

Idag har det vart lungt... Var på Maxi och storhandlade, och självklart fick man avstämning. Varför är det ALLTID så? När man handlat typ en grej med blippen blir det aldrig avstämning med tro fan att det ska bli det när man har 4 eller 5 stora påsar! Men jag hade skött mig utmärkt. Som vanligt :)

I morgon ska Robin och jag åka upp till Örebro och hämta sängen från Moa som jag ska få låna! Hon är snäll hon :) Jag hade velat stanna och äta lite och mysa. Men Robin vågar inte ställa släpan som inte är fastlåst eller nåt i bilen, vilket jag kan förstå. Det är ju ändå Hasses (Robins jobb) släpa! Så blir nog bara i princip upp och sen tillbaka hem igen! :S
 
Idag har Emma och jag bokat hotell. Den första december ska vi ner till Göteborg, gå på julmarknaden på Liseberg och bara mysa! Robin, jag, Emma och Adam! Ska bli riktigt najs :D Har även ringt runt idag och fixat saker till lägenheten. Ringt folksam och fixat med försäkring och comhem och beställt bredband. Så ni inte blir av med min trevliga blogg menar jag ;)

Har lite andra planer för hösten /vinternoxå, lite småtrippar hit och dit som jag skulle vilja göra. Bara ekonomin tillåter så!

November nån gång - Stockholm, hälsa på Carro, Niklas och Gustav!
14:e december - Avesta, Fanny och Malin fyller år!
Nån gång :P - Umeå/Skellefteå, hälsa på Kotten, Malin och Stina!

Självklart ska jag också se till att åka upp till Örebro oftare!!

Sen kommer Johanna hit, weeeee :D Överlycklig är jag!

Nehe, sova då kanske så man kommer upp skapligt i morgon!

Puss jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0