So you think you can dance

Har precis tittat på finalen av "So you think you can dance". Jag åkte ju till Alanya dagen finalen var så jag missade den, men snälla Micke spelade in och nu kollade jag alltså på den! Jag älskar numret när Neil och Lacey dansar tillsammans, Mia Michaels nummer. Helt jävla underbart, tårarna bara rinner! Jag småhejade ju på Neil men visste att inte han skulle vinna. Kul att en tjej vann. Grattis Sabra!

                                   image101

Har ätit pizza precis, gott :)

Nu ska jag nog traska ner och hämta tvätten!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: EmmaSimsek

skriv för fan inte om pizza i din blogg kvinna! nu blev jag ju superduperdunderjätte sugen på pizza ju.

2007-10-22 @ 14:31:15
URL: http://emmasimsek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0