sorry!

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag nu, en speciell ursäkt till Fanny :P

Som sagt var jag ensam här hemma torsdag-söndag. Den fria helgen har spenderats tillsammans med Emma. Surprise!! :P Vi har spelat tv-spel, åkt runt och kikat lite överallt och vart på IKEA! Inhandlat lite till nya lägenheten. Antagligen får jag flytta in på söndag :)

Pratade med Johanna igår, hon hade en god nyhet. Hon kommer hem snart. Alltså snart snart! Hur underbart är inte det :) Är överlycklig!

Annars är det rätt lugnt, som vanligt! Ska väl sätta igång o packa nu i veckan så man får det gjort också. Vet inte i vilken ände jag ska börja bara :S Nån som känner sig manad att hjälpa till?! :P 
Funderar på om Emma Simsek  eller Dennis Klarin ska få komma hem till mig och inreda lite :P
Båda har visat prov på i sina bloggar att dom är duktiga på det. Vilket jag absolut INTE är! Tråkigt nog...! Det är så jobbigt att inreda när man har två psykfall till katter tycker jag. Allt går ju ändå bara sönder. Så när jag går och kikar på alla fina höga lampor och vaser och ljusstakar blir jag nästan bara sur. För jag kan inte köpa det i alla fall :( Det skulle finnas nån tejp eller nåt man kan sätta i golvet, eller på hyllor man vill ha dom här grejjerna på. Så dom inte rör sig ur fläcken. Det ska jag uppfinna! Katt-tejp!


Nehe, nu ska jag fortsätta förlora i Betapet!


                     image109
          Hade videokonversation med två lulliga, och gulliga, Skellefteå-bor 
                                              i lördags! 

                                         Stina och Malin :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Men titta så söta vi tre är tillsammans

2007-10-30 @ 10:02:55
URL: http://stinawikstrom.blogspot.com
Postat av: malin

DU är också vacker Emelie

2007-10-30 @ 14:44:17
URL: http://life-uncovered.blogspot.com
Postat av: Anonym

har du testat att sätta sånt där "kludd" under sakerna? Det hade jag när min katt var liten och "dampade", funkade hur bra som helst! Lycka till ;)

2007-10-30 @ 17:21:33
Postat av: fanny

DU borde skämmas. :P

2007-10-30 @ 20:16:36
URL: http://fmattsson.blogg.se
Postat av: emma simsek

haha det kan jag ;)

2007-10-31 @ 14:09:30
URL: http://emmasimsek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0