bloggout :P

Jag har fått en blogg-blackout och orkar inte riktigt lägga ner energi. Sorry!

Men var iaf på Kolmården igår, helt underbart väder och söta djur :) Delfinerna var helt klart bäst! Men jag blev ARG för att dom har flyttat på girafferna till Safarin :( Ville se dom ju!
Igår kväll var det film med Emma som gällde. She´s the man! Helt okej "tjejfilm". Tror att du skulle tycka om den Johanna :P Jag kollade på Dirty Dancing 2 häromdagen och fick verkligen sååån himla Johanna-saknad! :( Går inte en dag utan att jag tänker på och saknar henne! Det suger :(

Snart kommer Robin hem, han är och handlar. Antingen blir det korvstrofanoff eller sallad till mat. Hmmm, kan inte bestämma mig för vilket jag är mest sugen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0