Game...

Har nu varit sjukskriven en vecka, så i morgon börjar jobbet igen! Ångest! Jag vill ha ett jobb där jag inte har en klump i magen varje dag jag går till jobbet... Var hittar man ett sånt? :S

Pratade länge och väl med Jenny (från Malaga) idag. Kändes skönt att höra hennes röst igen, det var länge sen! Oså ringde Johanna mej i helgen. Det var välbehövligt. Jag vill bara att hon ska komma hem ett tag, då sätter jag mig på tåget bums med Göteborg som destination. Saknar henne!

Jag vill ha ett Super Nintendo och spela Mario Kart. Nån som har ett sånt och sälja till mig? Snälla....! ;)

Jolinen var med på tv i söndags, söt :)

Snart, so you think you can dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0