helgen slut

Hatar söndagskvällar när man inser att helgen är slut :(
Den här dagen har varit allmänt deppig, det enda jag har haft i huvudet är att Jessica, Alexnadra och Jenny har åkt tillbaka till Malaga och Johanna! Vill oxå, eller kanske inte till Malaga egentligen. För det lockar inte så mycket, men vill till min Johanna! :( Tror hon skulle kunna reda ut vad det är som händer i mitt huvud... För just nu fattar jag ingenting!

Fortfarande inget Super Nintendo, har fått hålla tillgodo med Nintendo 8 bitars i helgen! Men suget efter Mario Kart blir bara större. GE MIG!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jaså, så du brukar smygläsa min blogg? det va det värsta ;) ne har tyvärr inget super nintendo som är mitt, har mitt storebrors :P och nu så spelar jag super nintendo spel på wii't istället :)

2007-09-23 @ 22:54:24
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0